Random kille - Cut cut cut jag mår så dåligt

den här dagen stryker jag ur mitt minne. kommer göra samma med morgondagen, och dagen efter, och efter och efter och efter. ända tills jag tar studenten..

började med innebandyträning i skolan sämstsämstsämst. efter det hade vi engelska, där gör vi sådär otroligt mycket som vanligt. Fick sluta vid halv två om man drog hem och intervjuade sina föräldrar, dock ska det vara klart nästa måndag så jag gör det senare. Nu ska jag äta mat, eller laga mat till och med, sen äta den, wooow.. logiskt.. Och sen ska jag åka på träning. jag älskar känslan av att kunna släppa allt runt omkring när man spelar innebandy, innebandy, tack för att du finns. idag när jag satt på bussen kom jag att tänka på att det är hälsa i morgon, vilket får mig att vilja skära mig "cut cut cut jag mår så dåligt".. hatar hälsa verkligen.. vi får alltid en jävla powerpoint med text och sen ska vi svara på frågot om texten, HATAHATAHATA! jag är sur för att det är hälsa imorron så jag tänker inte skriva mer idag.


Kommentarer
Postat av: Mina ;D

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

2010-02-09 @ 11:43:15
URL: http://baraminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0