Jay Sean - do you remember

Eftersom angela inte fattar vad skicka headern betyder så får bloggen se ful ut tills hon fattar. I alla fall så kom jag nyss hem från innebandymatch mot Huddinge. Huddinge ligger två och vi ligger.. näst sist.. ja, så kul skulle det bli liksom. Dock trodde jag helt fel, efter kanske fem minuter ledde vi med 3-0, matchen slutade iallafall med att vi vann med 11-6, ja, jag är chockad. Under en match gjorde vi mer mål än vad vi gjort på hela säsongen. Josefine, jag känner dock att det blir skotträning för oss båda imorron i skolan ;)
vad händer nu då? inte mycket alltså. Jag är trött och har fortfarande ont i magen och sen blir det sova tidigt eftersom det är jobbig innebandyträning kvart över 8 imorron.. taggad? nej..
Jag vet inte vad som har hänt men jag ser verkligen inte fram emot att gå till skolan längre. Det är långt att åka och hälsan är tråkig. Jag vill verkligen byta, men frågan är om det är värt det? Vi ska ju ha praktik i typ 15 veckor i tvåan..

 
några spelare från mitt störda innebandylag, PLUS några svikare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0