Erik Linder - Utan dina andetag

Sorliga jävlar som läser min blogg fast jag inte har uppdaterat på jättelänge.. herregud.. Jaja, pga påtryckningar från omvärlden ska jag väl ta och uppdatera, lite.. Idag har jag.. Jag vaknade 09,30 pga en jävla telefonförsäljare som ringer OCH FRÅGAR EFTER MIN MAMMA?! jamen visst, här får du prata med min mamma som är hemma en måndagmorgon? jag frågade självklart hur mycket klockan var, hon svarade "halv 10" jag svarade då med att "min mamma jobbar halv 10, precis som du. HEJDÅ", tack för att du förstörde min dag redan halv 10. Det tog två timmar att komma till skolan idag osv osv osv.. åkte till hampus efter skolan och typ.. ja.. åt mat? :D haha.. SENHADDEJAGINNEBANDYTRÄNINGMENHÄRSLUTARNIBRYERSÅJAGTÄNKERINTESKRIVAMER.

jag älskar dig, hampus sjölinder.


imorron äre hälsa, skjut mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA

2010-03-06 @ 02:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0