Backstreet boys - straight through my heart

Jag överlevde hälsan.. *fan tänker ni*.. sjävklart, eller som vanligt, missade jag 17 över bussen från slussen så jag tog en trevlig blå 474 istället. På bussen träffade jag KrigsRico från min gamla klass. Han är allt en trevlig prick. Vid mölnvik kliver även Ballbin(albin) på bussen. Det var faktiskt kul att träffa dig igen, jagharsaknatdig. På min buss satt självklart VICKSLICK. Hon är också en trevlig prick, fast hon är nog mer som en punkt. för hon är längre än KrigsRico, som var en prick. Henne saknar jag inte längre. eller jo, jag saknar att slösa bort mitt liv med att vara med henne. Men det är det fan värt. Vad har jag gjort idag då? Jag har gymmat! woow.. jag har tränat, sådär lagom ovanligt. Men nu kan vi börja snacka grejjer. Spinning i 55 minuter och sen Core i 30 minuter, och imorron har jag innebandyträning igen tagga ftw.. Först måste jag då meddela att jag har hälsa imorgon igen och jag har skrivit ett testamente om jag tar livet av mig till skolan pga det. Äsch, jag orkar inte skriva mer nu. Justeja, min mamma erkännde precis en viktig sak för mig.



jag har väntat på detta lääääääänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0